Rekrutacja do Internatu ZSD - 2022/23
Rekrutacja do Internatu ZSD
TERMINY PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO NA ROK SZKOLNY 2022/2023 DO PUBLICZNYCH PLACÓWEK
ZAPEWNIAJĄCYCH OPIEKĘ I WYCHOWANIE UCZNIOM W OKRESIE POBIERANIA NAUKI POZA MIEJSCEM STAŁEGO ZAMIESZKANIA
I Dotyczy wychowanków aktualnie zamieszkujących w bursie
Złożenie deklaracji o kontynuowaniu zamieszkania w bursie w roku szkolnym 2022/23 - do 19 czerwca 2022
II Terminy postepowania dla nowych kandydatów
1 Złożenie wniosku o przyjęcie do bursy: od 25.07 do 29.07.2022 - (do godz. 12.00)
2 Weryfikacja wniosków: 25.07.2022 - 01.08.2022 - (do godz. 14.00)
3 Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia: 01.08.2022 - (o godz. 16.00)
4 Potwierdzenie przez kandydata woli zamieszkania w bursie: do 02.08.2022 - (do godz. 12.00)
5 Ogłoszenie list kandydatów przyjętych do bursy: 02.08.2022 - (o godz. 16.00)
6 Odwołanie od decyzji komisji rekrutacyjnej: od 02.08.2022 - (od godz. 16:00)
Chcąc zamieszkać w naszym internacie należy pobrać i złożyć następujące dokumenty:
- podanie (zał. 1)
- zaświadczenie o zamieszkaniu w bursie/internacie w poprzednim roku (zał. 2)
- zaświadczenie ze szkoły (zał. 3)
- oświadczenie o wielodzietności (zał. 4)
- oświadczenie o samotnym wychowywaniu (zał. 5).
Wypełnione podanie wraz z załącznikami (po uzyskaniu zaświadczenia o przyjęciu do szkoły) można dostarczyć:
- osobiście
- przesłać pocztą tradycyjną
- drogą elektroniczną nasz.internat.zsd.bydgoszcz@gmail.com
Prosimy o dostarczanie tylko pełnego kompletu dokumentów.
W przypadku niepełnosprawności występującej u kandydata lub w rodzinie kandydata potrzebna jest kopia orzeczenia o niepełnosprawności potwierdzająca wspomniany fakt.
Osoby, które zostaną przyjęte do Internatu proszone są o pobranie, wypełnienie i dostarczenie najpóźniej do dnia przyjazdu następujących dokumentów:
- karta informacyjna (zał. 6)
- oświadczenie rodziców/opiekunów prawnych (zał. 7)
- informacje dotyczące stanu zdrowia dziecka (zał. 8)
- zgoda rodziców/opiekunów prawnych na udział dziecka w imprezach sportowych i kulturalnych (zał. 9)
- zdjęcie legitymacyjne.
Poniżej załączniki do pobrania /w formacie edytowalnym i pdf/
Pliki do pobrania:
- zał. 1 podanie do internatu pdf
- zał. 2 zaświadczenie o zamieszkaniu w bursie pdf
- zał. 3 zaświadczenie ze szkoły pdf
- zał. 4 ośw. o wielodzietności pdf
- zał. 5 ośw. o samotnym wychowywaniu pdf
- zał. 6 karta informacyjna kandydata pdf
- zał. 7 oświadczenie rodziców pdf
- zał. 8 informacje dot. stanu zdrowia wychowanka internatu pdf
- zał. 9 zgoda rodziców na wyjścia pdf
- zał. 1 podanie do internatu
- zał. 2 zaświadczenie o zamieszkaniu w bursie
- zał. 3 zaświadczenie ze szkoły
- zał. 4 ośw. o wielodzietności
- zał. 5 ośw. o samotnym wychowywaniu
- zał. 6 karta informacyjna kandydata
- zał. 7 oświadczenie rodziców
- zał. 8 informacje dot.stanu zdrowia wychowanka internatu
- zał. 9 zgoda rodziców na wyjścia
- Harmonogram naboru do burs na rok szkolny 2022-23